OFERTĂ PENTRU STUDENȚI
І. DEFINIȚII
1. Administrator - compania UpSkills OU cu sediul în Tallinn, districtul Kesklinna, strada Tornimäe nr. 5, 10145, Estonia, numărul fiscal EE 102223332, fiind proprietarul site-ului.
2. Date cu caracter personal - orice informație referitoare la Elev ca persoană fizică care este identificată sau poate fi identificată.
3. Messenger - aplicația Zoom / serviciu de videoconferință care este propus de un furnizor extern, integrat cu Website-ul pentru desfășurarea Lecțiilor, sau un messenger furnizat de Administrator, integrat cu Website pentru comunicare în formă de text, constantă între Elev, Tutor și Administrator.
4. Tutore – persoană calificată care oferă lecții/servicii educaționale Elevului, prin intermediul Platformei.
5. Lecție - este o unitate de calcul în care se măsoară un serviciu Educațional, cu o durată de 30, 60, 90 de minute.
6. Abonament de ore - un număr fix de ore cu un termen de valabilitate fixat, care sunt plătite de Elev prin plată în avans și folosite de el pentru petrecerea Lecțiilor. Tipurile actuale de pachete de ore și prețurile acestora sunt disponibile pe site.
7. Elev - persoană fizică care a acceptat termenii prezentului Regulament și a creat un cont de Elev pe site-ul web.
8. Cont personal- spațiu de memorie din infrastructura Site-ului, protejat de parola Elevului, în care sunt stocate totalitatea datelor Elevului.
9. Politica de confidențialitate - documentul „Politica de confidențialitate”, care definește regulile de prelucrare a Datelor cu caracter personal de către Administrator și este disponibil pentru revizuire pe Site.
10. Regulament - prezentul document „Ofertă pentru Elevi”, care definește regulile de utilizare a Site-ului de către Elev, precum și sfera și condițiile furnizării serviciilor Educaționale furnizate Elevului de către Tutor prin intermediul Site-ului.
11. Reclamație - contestația Elevului la Tutor, depusă prin intermediul Site-ului, care conține o reclamație privind prestarea Serviciului Educațional.
12. Site-ul web - platformă online la adresa https://buki-meditatii.ro/ împreună cu toate subpaginile care alcătuiesc părțile sale, puse la dispoziție de către Administrator astfel încât Elevul să poată primi Servicii Educaționale de la Tutor.
13. Acord privind furnizarea de servicii educaționale - acord încheiat prin intermediul Site-ului între Tutor și Elev pentru furnizarea de servicii educaționale în materia aleasă de Elev, prin acceptarea de către Elev a ofertei Tutorelui prin funcționalitatea Site-ului.
14. Servicii educaționale – servicii furnizate de către Tutor Elevului la materia aleasă, disponibile pe Site, în conformitate cu Acordul privind furnizarea de servicii educaționale.
II. DISPOZIȚII GENERALE
1. Regulamentul definește condițiile de utilizare a Site-ului de către Elev, în special, reglementează drepturile și obligațiile Elevului atunci când vizitează Site-ul și utilizează funcțiile și serviciile oferite pe acesta. Cu ajutorul Site-ului, Elevul poate primi Servicii Educaționale de la Tutori după crearea unui Cont.
2. Aceste Regulament, ca un contract standard în formă electronică, este disponibil pentru citire de către Elev pe site-ul web. Acceptarea Regulamentului de către Elev se realizează în timpul înregistrării acestuia pe Site. După înregistrarea pe site și acceptarea termenilor acestui Regulament, acestea devin obligatorii din punct de vedere juridic pentru Elev.
3. Administratorul ia constant măsuri pentru îmbunătățirea calității funcționării Site-ului, dar avertizează că pot apărea erori și probleme tehnice la utilizarea acestuia. În cazul unei astfel de situații, Elevul trebuie să anunțe Administratorul la adresa de e-mail: [email protected].
4. Conținutul și aspectul Website-ului sunt proprietatea intelectuală a Administratorului sau a licențiatorilor săi și sunt protejate de lege și nu pot fi copiate.
5. Înainte de a utiliza funcționalitatea Site-ului și de a crea un Cont, Elevul este obligat să se familiarizeze cu toate prevederile Regulamentului, Politicii de confidențialitate, disponibile pe Site.
6. Toată corespondența privind punerea în aplicare a acestui Regulament trebuie trimisă Administratorului prin poșta obișnuită la următoarea adresă: Tallinn, districtul Kesklinna, strada Tornimäe nr. 5, 10145, Estonia sau electronic la următoarea adresă de e-mail: [email protected].
ІІІ. CONDIȚII DE UTILIZARE A SITE-ULUI
1. Elevul este obligat să utilizeze Site-ul în conformitate cu Regulamentul, legislația în vigoare și bunele practici acceptate pentru utilizarea Internetului și desfășurarea activităților prin intermediul acestuia.
2. Elevul se obligă să nu întreprindă nicio acțiune care ar putea afecta buna funcționare a Site-ului. În special, orice intervenție cu conținutul postat pe paginile site-ului este interzisă, iar Administratorul poate priva Elevul de dreptul de a utiliza site-ul (încetarea dreptului de acces), precum și limitarea accesului acestuia la site-ul web cu efect imediat. în cazul:
a) utilizării de către Elev a Site-ului într-un mod care nu respectă Regulamentul, legislația în vigoare și principiile de conviețuire socială;
b) furnizării de date false sau învechite de către Elev, mai ales dacă este vorba de date false sau de date ale altei persoane;
c) încălcării prin intermediul Site-ului a drepturilor personale ale terților, în special a drepturilor personale ale altor Elevi.
d) în cazul plasării de conținut ilegal pe site, în special:
- conținut care susține opinii radicale sau opinii sociale, inclusiv discriminarea rasială, etnică, sexuală, religioasă etc.;
- conținut care este vulgar sau care conține cuvinte necenzurate,
- conținut care este în general considerat ofensator și indecent,
- conținut care promovează consumul de droguri sau substanțe toxice interzise, promovează consumul de alcool, conține link-uri către site-uri web care încalcă legea sau decența,
- conținut pornografic,
- conținut comercial, publicitar și promoțional,
- conținut care promovează fascismul, nazismul, comunismul, rasismul, violența etc.
- conținut care încalcă drepturile personale sau drepturile de autor ale terților, în special, autorilor de manuale și alte studii științifice,
- conținut copiat de pe alte site-uri web sau care conține link-uri către alte site-uri web.
3. În cazul în care Administratorul îl poate retrage dreptul de utilizare a Site-ului, taxa pentru Pachetul de ore partea căruia nu a fost utilizată pentru Servicii Educaționale la momentul privării de drept, nu va fi rambursată Elevului.
4. Orice intrări ilegale vor fi eliminate de pe Site, iar Administratorul își rezervă dreptul de a lua măsuri concrete și legale împotriva Elevului care postează conținutul ilegal menționat mai sus, inclusiv blocarea Contului, precum și de a depune reclamații pentru daune, în special, în cazul încălcării drepturilor de autor ale terților.
5. Elevul este de acord să primească de la Administrator oferte comerciale, care constau în trimiterea de către Administrator la adresa de e-mail furnizată de Elev, de mesaje care conțin informații despre lansarea de noi funcționalități și servicii în cadrul Website-ului sau informații despre noi servicii sau produsele Administratorului.
6. Website-ul devine disponibil utilizatorilor fără a fi necesară înregistrarea atunci când se utilizează serviciul sub forma vizualizării conținutului site-ului.
7. Persoanele cu vârsta sub 16 ani nu pot folosi site-ul sau înregistra cont propriu - Contul se creează de către părintele/reprezentantul legal. Toate plățile și acordurile se încheie cu acesta.
8. Administratorul are dreptul de a efectua promoții periodice pe Site. Termenii și condițiile promoției vor fi furnizate periodic pe site-ul web sau prin intermediul serviciului de corespondență.
IV. CONTUL ELEVULUI
1. Pentru a primi Servicii Educaționale, Elevul trebuie să aibă un Cont.
2. Pentru înregistrarea unui Cont, Elevul trebuie să completeze unul dintre formularele electronice puse la dispoziție de Administrator în cadrul Site-ului, specificând numele, numărul de telefon și adresa de e-mail.
3. Elevul este obligat să furnizeze numai datele sale reale. Prin furnizarea datelor, Elevul declară că datele sunt adevărate. În cazul în care Elevul furnizează date false, Administratorul are dreptul de a refuza înregistrarea sau – dacă se constată că datele nu corespund realității, după înregistrare – dreptul de a bloca Contul Elevului. Elevul va fi informat de către Administrator la adresa de e-mail specificată în Cont despre faptul și motivele refuzului înregistrării sau blocării Contului. Elevul este obligat să își actualizeze imediat datele personale (în special adresa de e-mail) dacă acestea s-au modificat după înregistrare. Datele pot fi modificate după conectarea la Cont în fila „Date personale”, introducând datele modificate și făcând clic pe butonul „Salvare”. Modificările vor fi făcute pe site în termen de 24 de ore.
4. Înregistrarea pe Site necesită familiarizarea și acceptarea prevederilor Regulamentului, precum și familiarizarea cu Politica de confidențialitate. Link-urile către ambele documente de mai sus vor fi disponibile pentru Elev împreună cu formularul electronic utilizat pentru înregistrarea pe site. Elevul este de acord cu prevederile Regulamentului prin bifarea respectivă pe formularul electronic.
5. Accesul la Cont este asigurat printr-un login individual (adică numărul de telefon specificat în timpul înregistrării) și o parolă.
6. Elevul are dreptul de a crea și de a avea doar 1 (un) Cont pe Site.
7. Administratorul ia măsuri pentru a împiedica accesul la Cont de către persoane neautorizate (cu excepția Elevului). Cu toate acestea, aceste acțiuni pot să nu fie suficiente dacă Elevul însuși nu respectă regulile de siguranță relevante. Elevul trebuie să păstreze confidențiale datele sale de acces pentru intrarea pe Site și să nu le partajeze persoanelor terțe. Elevul trebuie să fie deosebit de atent atunci când folosește funcționalitatea de salvare automată a autentificărilor și parolelor disponibile în unele programe de calculator, în special, dacă Site-ul Web este utilizat pe diferite dispozitive sau sub adrese IP diferite.
8. În Contul Elevului, sunt disponibile informații despre restul orelor rămase pentru efectuarea studiilor.
9. Elevul are dreptul de a-și șterge Contul în orice moment, fără a explica motivul. Pentru aceasta, Elevul trebuie să trimită un e-mail Administratorului la următoarea adresă: [email protected] cu cererea de ștergere a Contului. Administratorul va înlătura în termen de 7 (șapte) zile de la momentul primirii cereri Elevului în conformitate cu cele descrise mai sus. În cazul în care Elevul are un Acord activ privind furnizarea de servicii educaționale, Contul nu poate fi șters până la încheierea acestuia.
V. LECȚII BONUS ȘI REDUCERI
1. Elevului i se pot acorda ore de Lecții bonus și reduceri, în conformitate cu Programul de loialitate al Administratorului.
VI. SERVICII EDUCAȚIONALE
1. Contractul de prestare a serviciilor educaționale se încheie direct între Elev și Tutor prin intermediul Site-ului prin acceptarea de către Elev a ofertei Tutorelui.
2. Administratorul este autorizat să acționeze în numele Tutorilor, inclusiv să încheie Acorduri privind furnizarea de servicii educaționale cu Elevii în numele acestora.
3. Administratorul este autorizat să accepte plăți de la Elevi în numele Tutorilor, ceea ce nu îl face parte la Contractele de prestare a serviciilor educaționale încheiate între Elevi și Tutori.
4. Tutorul și Elevul pot organiza lecții online numai prin intermediul Site-ului, folosind instrumentele disponibile acolo, inclusiv Messenger.
5. După înregistrarea Contului, Administratorul îl contactează pe Student la numărul de telefon indicat la înregistrare, îi propune un Tutore, împreună cu informația dacă Tutorele are sau nu calitatea de întreprinzător, și stabilește data Lecției.
6. După achiziționarea Abonamentului de Lecții, Elevul va putea alege (înlocui) un Tutor dintre cele oferite de Website în ordinea priorității.
7. Contractul de prestare a serviciilor educaționale între Tutore și Elev se încheie din momentul în care Elevul acceptă oferta Tutorelui prin completarea aplicației utilizând funcționalitatea Site-ului disponibilă.
8. Tutorul și Elevul primesc confirmarea încheierii Acordului privind furnizarea de servicii educaționale în Conturi proprii sub forma Lecției atribuite.
9. Plata Lecțiilor se face de către Elevi folosind sistemul de pachete. Fiecare pachet de ore achiziționat de către Elev este personal și netransferabil. Fiecare pachet de ore are un termen de valabilitate fixat.
10. Administratorul declară că costul total al pachetului de ore este indicat pe site, prețurile fiind exprimate în RON. Prețul indicat acolo la data achiziționării pachetului de către Elev este obligatoriu pentru părți.
11. Plata pentru Pachetele de ore comandate se face prin card bancar online pe Site.
12. Condiția pentru începerea prestării serviciilor educaționale este plata integrală a Abonamentului de ore în contul bancar al Administratorului.
13. În cazul în care Elevul a ales un Abonament de ore și nu a efectuat plata, Elevul va primi o scrisoare de la Administrator prin e-mail cu informații despre lipsa plății cu o solicitare de a o face în termen de 3 zile cu posibilitatea anulării cererii în caz de neplată.
14. Contractul cu Tutorul se încheie de către Elev pe perioada valabilității pachetului de ore, adică pe durata prestării Serviciilor Educaționale, care acoperă Lecțiile conform orarului convenit în comun de Elev și Tutor. Contractul cu Tutorul este prelungit în cazul achiziționării de către Elev a unui nou Abonament de ore.
15. Serviciile educaționale sunt furnizate de la distanță folosind Messenger, ceea ce permite protejarea securității și confidențialității conversațiilor.
16. După încheierea Acordului privind furnizarea de servicii educaționale, Elevul și Tutorul convin asupra programului ulterior al Lecțiilor.
17. Administratorul garantează disponibilitatea unui anumit număr de lecții ca parte a pachetului, ceea ce înseamnă că, dacă, din orice motiv fie al Tutorelui sau administratorului, o astfel de lecție poate avea loc la o altă dată, prin comun acord al părților, inclusiv cu alt Tutore, la fel prin acordul comun al părților.
18. Elevul poate anula sau amâna Lecția pentru o altă dată decât cea specificată în programul de Lecții, în limita termenului de valabilitate al pachetului de ore, cu condiția ca Elevul să notifice Tutorul despre aceasta înainte de Lecția programată în perioada de timp specificată în Cont, la adresa: [email protected]. Nerespectarea condiției privind notificarea timpurie din vina Elevului va duce la faptul că Lecția va fi considerată finalizată.
19. După expirarea perioadei de valabilitate a Abonamentului de ore, Lecțiile care nu au fost susținute de către Elev în timpul valabilității acestuia nu sunt supuse înlocuirii (mutării)sau schimbului cu alte servicii pe Site-ul web, iar costul lor nu este rambursabil.
VІІ. RECLAMAȚII
1. Datoria Administratorului este de a furniza Elevului funcționalitatea Website-ului utilizat de acesta în conformitate cu prevederile Regulamentului. Administratorul este responsabil față de Elev pentru buna funcționare a serviciului prezentat pe Site, în conformitate cu Regulamentul respectiv. Dacă Elevul descoperă că Administratorul încalcă Regulamentul, el are dreptul de a depune o reclamație prin poștă la următoarea adresă: Tallinn, districtul Kesklinna, strada Tornimäe nr. 5, 10145, Estonia sau prin e-mail la următoarea adresă de e-mail: [email protected]
2. Reclamațiile privind Serviciile Educaționale sunt trimise prin intermediul Administratorului prin poșta obișnuită la adresa: Tallinn, districtul Kesklinna, strada Tornimäe nr. 5, 10145, Estonia sau prin e-mail la următoarea adresă de e-mail: [email protected]. Administratorul îl îndreaptă pe Tutor spre examinare Reclamației privind Serviciul Educațional.
3. Plângerea trebuie să cuprindă detaliile persoanei care depune reclamația (nume, prenume, patronimicul, date de contact), precum și serviciul la care se referă reclamația, motivele acestea și conținutul.
4. În cazul în care datele sau informațiile furnizate în reclamație nu permit acceptarea acesteia, Administratorul va cere Elevului să clarifice orice îndoieli sau să furnizeze informații suplimentare, dacă este necesar, pentru ca reclamația să fie acceptată.
5. Administratorul și Tutorul sunt obligați să răspundă la reclamația depusă de Elev în termen de 14 (paisprezece) zile de la data primirii acesteia de către Administrator sau de la primirea informațiilor suplimentare specificate la punctul 4 de mai sus.
6. Administratorul oferă un răspuns la reclamație în formă electronică la adresa de e-mail dinspre care Tutorul a trimis reclamația către Administrator, sau la o altă adresă de e-mail specificată de persoana în reclamație sau o trimite prin poșta obișnuită la adresa specificată de Tutor, în cazul în care persoanele specificate în reclamație necesită trimiterea unui răspuns prin poștă la adresa de corespondență specificată în conținutul reclamație.
VIII. REZILIEREA ACORDULUI
1. Elevul se poate retrage din Acordul privind furnizarea de servicii educaționale fără a explica motivele, prin depunerea unei cereri corespunzătoare pe parcursul a 14 (paisprezece) zile de la data întocmirii (achiziționarea primului Abonament de ore) sau din momentul prelungirii acestuia (achiziționarea următorului Abonament de ore). În acest scop, este suficient să trimiteți o declarație de reziliere a contractului la adresa de e-mail: [email protected].
2. În cazul refuzului de către Elev a Acordului privind furnizarea de servicii educaționale, Administratorul va restitui Elevului costul orelor de lecții nesusținute, în cel mult 14 (paisprezece) zile de la data primirii cererii de rambursare de la Elev.
3. Contravaloarea orelor aferente lecțiilor neefectuate se restituie prin transfer bancar în contul Studentului. Comisioanele de încasare percepute de instituția financiară care îl deservește pe Student nu se compensează și rămân în sarcina Studentului; Administratorul nu le rambursează.
4. Costul orelor neefectuate este supus rambursării prin transfer bancar în contul Elevului. Comisioanele percepute de instituția financiară care deservesc Elevul nu sunt compensate de către Administrator.
IX. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ASUPRA SITE-ULUI, PRECUM ȘI A CONȚINUTULUI ȘI MĂRCILE CONȚINUTE PE SITE-UL WEB
1. Administratorul sau licențiatorii săi sunt proprietarii tuturor drepturilor de proprietate intelectuală, inclusiv drepturile personale de proprietate sau drepturile de autor, drepturile care decurg din înregistrarea mărcilor comerciale și alte drepturi de proprietate intelectuală („Drepturile de proprietate intelectuală”) privind site-ul web în ansamblu, precum și elementele sale individuale. Conținutul, textele, conceptele, fotografiile, graficele, logo-ul și marca comercială, sunete, animații și videoclipuri conținute pe site și plasarea acestora pe site și pe site-ul propriu-zis în ansamblu, materiale educaționale, postate pe site-ul site-ului, newsletter mesajele sunt protejate de drepturile de autor și alte legi privind proprietatea intelectuală („Conținut”).
2. Utilizarea site-ului web (inclusiv conținutul acestuia) de către orice entitate juridică nu implică dobândirea niciunui drept asupra activelor necorporale, inclusiv, în special, drepturi de autor economice sau alte drepturi de proprietate intelectuală asupra conținutului. Elevul poate citi și utiliza acest conținut numai în scopul utilizării personale permise, așa cum este definit de prevederile legilor privind drepturile de autor și drepturile conexe.
3. Dacă altceva nu se prevede în mod expres de Regulament sau de informațiile conținute pe site, toate mărcile comerciale, siglele și alte mărci postate pe site-ul web („Mărcile”) sunt protejate de lege. Consimțământul pentru utilizarea site-ului de către Elev nu se echivalează cu permisiunea de a utiliza mărcile postate pe site. Orice utilizare a Mărcilor sau numelor similare este interzisă, cu excepția cazului în care Administratorul este de acord cu o astfel de utilizare în scris, sub sancțiunea nulității.
4. Cu excepția conținutului care se încadrează în limitele permise de Regulament, Elevii nu au voie să copieze, să descarce, să distribuie, să publice, să modifice sau să utilizeze Conținutul sau părți ale acestuia, precum și toate drepturile de proprietate intelectuală pe orice site web sau rețea de calculatoare (inclusiv utilizarea oricărui mijloc de distribuție electronică) sau utilizarea conținutului în orice alt mod fără a obține acordul prealabil scris al Administratorului.
5. Administratorul declară că, în cazul oricărei încălcări a drepturilor de proprietate intelectuală asupra conținutului sau mărcilor, sau asupra site-ului web în întregime sau a părților sale separate, va asigura cu strictețe respectarea drepturilor de proprietate intelectuală ale licențiatorilor săi legate de site-ul Web în cea mai mare măsură permisă de lege, inclusiv, în special, prin proceduri penale.
6. În ceea ce privește orice informație, fotografii sau materiale pe care Elevul le furnizează Administratorului prin intermediul site-ului web, inclusiv, de exemplu, propria fotografie utilizată în profilul său, în momentul în care sunt furnizate aceste informații, fotografii sau materiale, astfel de Elevi oferă Administratorul o licență gratuită, neexclusivă, de a utiliza acest conținut (în întregime și în orice parte) în întreaga lume în scopul de a posta, afișa, stoca pe site-ul web și oriunde pe Internet, inclusiv motoarele de căutare și site-urile de rețele sociale, în activitățile de marketing aferente Site-ului prin plasarea unui link către fotografie pe Internet - și prin site-uri externe și rețele de socializare, în perioada inițială de 5 (cinci) ani, însă, după 5 (cinci) ani, contractul se transformă în contract încheiat pe perioadă nedeterminată, iar Elevului i se va acorda dreptul de a rezilia licența acordată pentru o perioadă nedeterminată, cu o perioadă de preaviz de 2 ani (doi ani), cu dreptul de a acorda sublicențe de către Administrator în toate domeniile cunoscute de utilizare, în special:
a) înregistrarea, reproducerea, introducerea în memoria computerului și publicarea conținutului în așa fel încât oricine să-l poată accesa la alegere (inclusiv internetul, rețelele de telefonie mobilă și alte rețele de comunicații electronice, indiferent de numărul de emisiuni, solicitări și copii efectuate);
b) multiplicarea prin orice tehnică de imprimare.
7. Elevul este de acord cu modificarea conținutului și utilizarea de către Administrator a drepturilor de autor derivate din opere și autorizează Administratorul să acorde consimțământul persoanelor terțe pentru exercitarea drepturilor de autor derivate pentru operele modificate. Administratorul poate folosi conținutul furnizat la discreția sa, inclusiv cu sau fără indicarea drepturilor de autor.
8. Pe Site, Studentul poate acorda o consimțire separată pentru prelucrarea prin anonimizare și utilizarea de către Administrator a înregistrărilor video anonimizate ale Lecțiilor. Prin acordarea unei asemenea consimțiri, Studentul conferă Administratorului o licență exclusivă, gratuită, irevocabilă și teritorial nelimitată (drepturi patrimoniale de proprietate intelectuală) asupra înregistrării video anonimizate a Lecției. Obiectele de drept de proprietate intelectuală anonimizate (depersonalizate) create de Administrator ca urmare a adaptării înregistrării video a Lecției, care nu conțin date cu caracter personal și nici alte date de identificare ale Studentului, pot fi utilizate de către Administrator și pot fi transmise către terți.
X. DATE PERSONALE PRELUCRATE DE ADMINISTRATOR
1. Administratorul este operatorul (în sensul Articolului 4, Clauza 7 din Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) al Datelor Personale furnizate de Elev în legătură cu utilizarea Site-ului.
2. Administratorul acordă o mare importanță protejării vieții private a Elevilor și păstrării confidențialității datelor cu caracter personal și, de asemenea, declară că ia măsuri organizatorice și tehnice adecvate pentru a asigura prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv prevederile din GDPR.
3. Regulile detaliate pentru colectarea, prelucrarea și stocarea Datelor cu caracter personal de către Administrator sunt descrise în Politica de confidențialitate.
4. Înainte de a utiliza site-ul web, și în special înainte de a furniza Administratorului orice date cu caracter personal folosind formularele electronice disponibile ca parte a site-ului web, Elevul trebuie să se familiarizeze cu atenție cu prevederile Politicii de confidențialitate.
XI. DATE GENERATE CA URMARE A UTILIZĂRII SERVICIULUI
1. Prin date generate de serviciu se înțeleg datele anonimizate despre folosirea serviciului nostru, inclusiv informații statistice, analitice, de diagnostic și alte date similare anonimizate, care sunt colectate sau generate de Administrator în legătură cu utilizarea de către dvs. a funcționalităților Website-ului și a serviciilor disponibile pe acesta. Toate drepturile de proprietate și interesele asupra datelor generate de serviciu aparțin Administratorului.
2. Administratorul poate transmite către terți informații nepersoanlizate, agregate și anonimizate, inclusiv către agenți de publicitate, brokeri de date, companii din domeniul inteligenței artificiale și învățării automate, precum și către entități care efectuează cercetări privind comportamentul consumatorilor și măsurarea audienței. De asemenea, Administratorul poate publica informații nepersoanlizate, anonimizate și/sau agregate — atât în propriile materiale, cât și prin intermediul unor editori terți.
XII. DISPOZIȚII FINALE
1. Orice comentarii sau întrebări referitoare la funcționarea Site-ului trebuie trimise prin e-mail la următoarea adresă de e-mail: [email protected]. Administratorul își rezervă dreptul de a nu răspunde la întrebările selectate, în special, în situația în care Administratorul a furnizat în prealabil clarificări cu privire la o problemă similară și le-a plasat în „Întrebări frecvente” sau într-o filă similară de pe Site/alte documente care conțin recomandări.
2. Administratorul nu este parte al Acordurilor privind furnizarea de servicii educaționale încheiate între Tutore și Elev și nu participă la furnizarea de servicii educaționale către Elev.
3. Administratorul are dreptul de a face modificări la Regulament în mod unilateral, pe motive determinate în mod independent de către Administrator. Aplicarea noii versiuni a Regulamentului este posibilă după informarea Elevului cu privire la modificări și furnizarea acestuia, în special prin publicarea pe Site și trimiterea la adresa de e-mail atribuită Contului de Elev. Într-o astfel de situație, Elevul are dreptul de a rezilia Acordul privind furnizarea de servicii educaționale. Până la data încetării Acordului privind prestarea serviciilor educaționale se aplică Regulamentul valabil până la momentul notificării Elevului.
4. Elevul are dreptul de a utiliza mijloace extrajudiciare de examinare a pretențiilor şi de satisfacere a pretențiilor.
5. În conformitate cu Regulamentul UE Nr. 524/2013, vă informăm că Elevul are posibilitatea de a utiliza o metodă extrajudiciară de soluționare a litigiilor de consum în conformitate cu procedura online de soluționare a litigiilor elaborată de Comisia Europeană, disponibilă la adresa de e-mail: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EN
6. În absența soluționării pe cale amiabilă a oricăror litigii dintre Elev și Administrator, acestea pot fi sesizate în instanța generală.
7. Dacă prin dispozițiile imperative legale nu se prevede alta, legea aplicabilă este legea Republicii Estonia. Alegerea legii Republicii Estonia nu privează Elevul de protecția care i-a fost acordată în baza prevederilor care nu pot fi excluse prin prezentul Regulament, conform legii care s-ar fi aplicat în lipsa alegerii de lege.
8. Versiunea actuală a acestui Regulament este disponibilă pe site-ul web.
26.11.2025