Selectați o comandă pentru completarea lecțiilor

OFERTĂ PENTRU STUDENȚI

  • І. DEFINIȚII

    • 1. Administrator - compania UpSkills OU cu sediul în Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Pae tn 25-47, 11414, Estonia, numărul fiscal EE 102223332, fiind proprietarul site-ului.

    • 2. Date cu caracter personal - orice informație referitoare la Student ca persoană fizică care este identificată sau poate fi identificată.

    • 3. Messenger - un messenger ZOOM care este propus de un furnizor extern, integrat cu Website-ul pentru desfășurarea Lecțiilor, sau un messenger furnizat de Administrator, integrat cu Website pentru comunicare în formă de text, constantă între Student, Tutor și Administrator.

    • 4. Tutore - un profesor calificat care oferă servicii educaționale studenților prin intermediul site-ului web.

    • 5. Lecție - este o unitate de calcul în care se măsoară un serviciu Educațional, cu o durată de 30, 60, 90 de minute.

    • 6. Pachet de ore - un număr fix de ore cu un termen de valabilitate fixat, care sunt plătite de Student prin plată în avans și folosite de el pentru petrecerea Lecțiilor. Tipurile actuale de pachete de ore și prețurile acestora sunt disponibile pe site.

    • 7. Lecție gratuită - ședință de probă organizațională cu Tutore, care precedă achiziționarea de către Student a unui serviciu educațional plătit acordat de acest Tutore prin intermediul Site-ului, în cadrul căreia, printre altele, se convine asupra modului de predare, iar nevoile Studentului sunt determinate în vederea adaptării subiectului orelor și a modului de predare.

    • 8. Lecție Bonus - o lecție desfășurată de Tutore în conformitate cu programele de fidelitate, programele de recomandare sau ofertele promoționale disponibile Studenților pe Site, care nu este supusă plății de către Student.

    • 9. Cont bonus - informații despre soldul curent al lecțiilor bonus disponibile Studentului.

    • 10. Student - persoană fizică care a acceptat termenii prezentului Regulament și a creat un cont de student pe site-ul web.

    • 11. Cont - spațiu de memorie din infrastructura Site-ului, protejat de parola Studentului, în care sunt stocate totalitatea datelor Studentului.

    • 12. Politica de confidențialitate - documentul „Politica de confidențialitate”, care definește regulile de prelucrare a Datelor cu caracter personal de către Administrator și este disponibil pentru revizuire pe Site.

    • 13. Regulament - prezentul document „Ofertă pentru Studenți”, care definește regulile de utilizare a Site-ului de către Student, precum și sfera și condițiile furnizării serviciilor Educaționale furnizate Studentului de către Tutor prin intermediul Site-ului.

    • 14. Reclamație - contestația Studentului la Tutor, depusă prin intermediul Site-ului, care conține o reclamație privind prestarea Serviciului Educațional.

    • 15. Site-ul web - platformă de Internet situată pe Internet la adresa https://buki-meditatii.ro/ împreună cu toate subpaginile care alcătuiesc părțile sale, puse la dispoziție de către Administrator astfel încât Studentul să poată primi Servicii Educaționale de la Tutor.

    • 16. Acord privind furnizarea de servicii educaționale - acord încheiat prin intermediul Site-ului între Tutor și Student pentru furnizarea de servicii educaționale în materia aleasă de Student, prin acceptarea de către Student a ofertei Tutorelui prin funcționalitatea Site-ului.

    • 17. Servicii educaționale – servicii furnizate de către Tutor Studentului la materia aleasă, disponibile pe Site, în conformitate cu Acordul privind furnizarea de servicii educaționale.

  • II. DISPOZIȚII GENERALE

    • 1. Regulamentul definește condițiile de utilizare a Site-ului de către Student, în special, reglementează drepturile și obligațiile Studentului atunci când vizitează Site-ul și utilizează funcțiile și serviciile oferite pe acesta. Cu ajutorul Site-ului, Studentul poate primi Servicii Educaționale de la Tutori după crearea unui Cont.

    • 2. Aceste Regulament, ca un contract standard în formă electronică, este disponibil pentru citire de către Student pe site-ul web. Acceptarea Regulamentului de către Student se realizează în timpul înregistrării acestuia pe Site. După înregistrarea pe site și acceptarea termenilor acestui Regulament, acestea devin obligatorii din punct de vedere juridic pentru Student.

    • 3. Administratorul ia constant măsuri pentru îmbunătățirea calității funcționării Site-ului, dar avertizează că pot apărea erori și probleme tehnice la utilizarea acestuia. În cazul unei astfel de situații, Studentul trebuie să anunțe Administratorul la adresa de e-mail: [email protected].

    • 4. Conținutul și aspectul Website-ului sunt proprietatea intelectuală a Administratorului sau a licențiatorilor săi și sunt protejate de lege și nu pot fi copiate.

    • 5. Înainte de a utiliza funcționalitatea Site-ului și de a crea un Cont, Studentul este obligat să se familiarizeze cu toate prevederile Regulamentului, Politicii de confidențialitate, disponibile pe Site.

    • 6. Toată corespondența privind punerea în aplicare a acestui Regulament trebuie trimisă Administratorului prin poșta obișnuită la următoarea adresă: Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Pae tn 25-47, 11414, Estonia sau electronic la următoarea adresă de e-mail: [email protected].

  • ІІІ. CONDIȚII DE UTILIZARE A SITE-ULUI

    • 1. Studentul este obligat să utilizeze Site-ul în conformitate cu Regulamentul, legislația în vigoare și bunele practici acceptate pentru utilizarea Internetului și desfășurarea activităților prin intermediul acestuia.

    • 2. Studentul se obligă să nu întreprindă nicio acțiune care ar putea afecta buna funcționare a Site-ului. În special, orice intervenție cu conținutul postat pe paginile site-ului este interzisă, iar Administratorul poate priva Studentul de dreptul de a utiliza site-ul (încetarea acordului de acces la site-ul web), precum și limitarea accesului acestuia la site-ul web cu efect imediat. în cazul:

    • a) utilizării de către Student a Site-ului într-un mod care nu respectă Regulamentul, legislația în vigoare și principiile de conviețuire socială;

    • b) furnizării de date false sau învechite de către Student, mai ales dacă este vorba de date false sau de date ale altei persoane;

    • c) încălcării prin intermediul Site-ului a drepturilor personale ale terților, în special a drepturilor personale ale altor Studenți.

    • d) în cazul plasării de intrări ilegale pe site, în special:

      • conținut care susține opinii radicale sau opinii sociale, inclusiv discriminarea rasială, etnică, sexuală, religioasă etc.;
      • conținut care este vulgar sau care conține cuvinte necenzurate,
      • conținut care este în general considerat ofensator și indecent,
      • conținut care promovează consumul de droguri sau substanțe toxice interzise, ​​promovează consumul de alcool, conține link-uri către site-uri web care încalcă legea sau decența,
      • conținut pornografic,
      • conținut comercial, publicitar și promoțional,
      • conținut care promovează fascismul, nazismul, comunismul, rasismul, violența etc.
      • conținut care încalcă drepturile personale sau drepturile de autor ale terților, în special, autorilor de manuale și alte studii științifice,
      • conținut copiat de pe alte site-uri web sau care conține link-uri către alte site-uri web.
    • 3. În cazul în care Administratorul îl privează pe Student de dreptul de a utiliza Site-ul, taxa pentru Pachetul de ore partea căruia nu a fost utilizată pentru Servicii Educaționale la momentul privării de drept, nu va fi rambursată Studentului.

    • 4. Orice intrări ilegale vor fi eliminate de pe Site, iar Administratorul își rezervă dreptul de a lua măsuri concrete și legale împotriva Studentului care postează conținutul ilegal menționat mai sus, inclusiv blocarea Contului, precum și de a depune reclamații pentru daune, în special, în cazul încălcării drepturilor de autor ale terților.

    • 5. Studentul este de acord să primească de la Administrator oferte comerciale, care constau în trimiterea de către Administrator la adresa de e-mail furnizată de Student, de mesaje care conțin informații despre lansarea de noi funcționalități și servicii în cadrul Website-ului sau informații despre noi servicii sau produsele Administratorului.

    • 6. Website-ul devine disponibil utilizatorilor fără a fi necesară înregistrarea atunci când se utilizează serviciul sub forma vizualizării conținutului site-ului.

    • 7. Persoanele cu vârsta sub 16 ani nu pot folosi site-ul sau înregistra cont propriu - în acest caz, se poate înregistra doar unul dintre părinții sau tutorii legali ai acestei persoane.

    • 8. Administratorul are dreptul de a efectua promoții periodice pe Site. Termenii și condițiile promoției vor fi furnizate periodic pe site-ul web sau prin intermediul serviciului de corespondență.

  • IV. CONTUL STUDENTULUI

    • 1. Pentru a primi Servicii Educaționale, Studentul trebuie să aibă un Cont.

    • 2. Pentru înregistrarea unui Cont, Studentul trebuie să completeze unul dintre formularele electronice puse la dispoziție de Administrator în cadrul Site-ului, specificând numele, numărul de telefon și adresa de e-mail.

    • 3. Studentul este obligat să furnizeze numai datele sale reale. Prin furnizarea datelor, Studentul declară că datele sunt adevărate. În cazul în care Studentul furnizează date false, Administratorul are dreptul de a refuza înregistrarea sau – dacă se constată că datele nu corespund realității, după înregistrare – dreptul de a bloca Contul Studentului. Studentul va fi informat de către Administrator la adresa de e-mail specificată în Cont despre faptul și motivele refuzului înregistrării sau blocării Contului. Studentul este obligat să își actualizeze imediat datele personale (în special adresa de e-mail) dacă acestea s-au modificat după înregistrare. Datele pot fi modificate după conectarea la Cont în fila „Date personale”, introducând datele modificate și făcând clic pe butonul „Salvare”. Modificările vor fi făcute pe site în termen de 24 de ore.

    • 4. Înregistrarea pe Site necesită familiarizarea și acceptarea prevederilor Regulamentului, precum și familiarizarea cu Politica de confidențialitate. Link-urile către ambele documente de mai sus vor fi disponibile pentru Student împreună cu formularul electronic utilizat pentru înregistrarea pe site. Studentul este de acord cu prevederile Regulamentului prin bifarea respectivă pe formularul electronic.

    • 5. Accesul la Cont este asigurat printr-un login individual (adică numărul de telefon specificat în timpul înregistrării) și o parolă.

    • 6. Studentul are dreptul de a crea și de a avea doar 1 (un) Cont pe Site.

    • 7. Administratorul ia măsuri pentru a împiedica accesul la Cont de către persoane neautorizate (cu excepția Studentului). Cu toate acestea, aceste acțiuni pot să nu fie suficiente dacă Studentul însuși nu respectă regulile de siguranță relevante. Studentul trebuie să păstreze confidențiale datele sale de acces pentru intrarea pe Site și să nu le partajeze persoanelor terțe. Studentul trebuie să fie deosebit de atent atunci când folosește funcționalitatea de salvare automată a autentificarilor și parolelor disponibile în unele programe de calculator, în special, dacă Site-ul Web este utilizat pe diferite dispozitive sau sub numere IP diferite.

    • 8. În Contul Studentului, sunt disponibile informații despre restul orelor rămase pentru efectuarea studiilor.

    • 9. Studentul are dreptul de a-și șterge Contul în orice moment, fără a explica motivul. Pentru aceasta, Studentul trebuie să trimită un e-mail Administratorului la următoarea adresă: [email protected] cu cererea de ștergere a Contului. Administratorul va înlătura în termen de 7 (șapte) zile de la momentul primirii cereri Studentului în conformitate cu cele descrise mai sus. În cazul în care Studentul are un Acord activ privind furnizarea de servicii educaționale, Contul nu poate fi șters până la încheierea acestuia.

  • V. LECȚII BONUS

    • 1. Fiecare Student care nu a folosit anterior Serviciile Educaționale de pe Site cu un oarecare Tutor pentru o anumită disciplină, are dreptul la o lecție gratuită de probă în timpul căreia, printre altele, Tutorul îl cunoaște pe Student și nevoile acestuia pentru a putea adapta subiectul lecțiilor și metoda de predare la nevoile individuale ale Studentului.

    • 2. O lecție de probă gratuită durează aproximativ 60 de minute (minimum 40 de minute).

    • 3. Studentului i se poate percepe, de asemenea, ore bonus în conformitate cu programele de loialitate, ofertele promoționale etc., disponibile pentru Student pe Site.

    • 4. Lecțiile bonus sunt calculate pentru o durată de 30; 60; 90 de minute.

    • 5. Informațiile despre soldul curent al lecțiilor Bonus disponibile Studentului sunt conținute în contul Bonus, al cărui sold Studentul îl poate vizualiza în Cont.

    • 6. Orele lecțiilor bonus acordate Studentului în perioada valabilității Pachetului de ore trebuie utilizate până la expirarea termenului de valabilitate al Pachetului de ore achiziționat; ulterior, orel bonus neutilizate de către Student sunt reduse din contul de Bonus. În afară de aceasta, dacă înainte de expirarea termenului de valabilitate al Pachetului de ore, Studentul achiziționează un alt Pachet de ore, termenul de valabilitate al orelor bonus se prelungește până la data expirării noului Pachet de ore.

    • 7. Orele lecțiilor bonus acordate studentului fără un Pachet de ore achiziționat trebuie utilizată în termen de 7 zile calendaristice, după care este redusă din contul de bonus. În același timp, dacă studentul achiziționează un Pachet de ore înainte de expirarea termenului de valabilitate al orelor de lecții bonus, valabilitatea acesteia este prelungită până la data expirării Pachetului de ore.

    • 8. Lecțiile gratuite și lecțiile bonus nu fac obiectul niciunui schimb sau compensație, inclusiv în bani, de către Administrator.

  • VI. SERVICII EDUCAȚIONALE

    • 1. Contractul de prestare a serviciilor educaționale se încheie direct între Student și Tutor prin intermediul Site-ului prin acceptarea de către Student a ofertei Tutorelui.

    • 2. Administratorul este autorizat să acționeze în numele Tutorilor, inclusiv să încheie Acorduri privind furnizarea de servicii educaționale cu Studenții în numele acestora.

    • 3. Administratorul este autorizat să accepte plăți de la Studenți în numele Tutorilor, ceea ce nu îl face parte la Contractele de prestare a serviciilor educaționale încheiate între Studenți și Tutori.

    • 4. Tutorul și Studentul pot organiza lecții online numai prin intermediul Site-ului, folosind instrumentele disponibile acolo, inclusiv Messenger.

    • 5. După înregistrarea Contului, Administratorul contactează Studentul la numărul de telefon specificat în procesul înscrierii, oferă un Tutor împreună cu informații privind statutul lui de antreprenor și stabilește data lecției de probă gratuită (dacă Studentul este eligibil).

    • 6. Dacă Studentul are dreptul la o lecție gratuită de probă, Tutorele conduce o astfel de lecție cu studentul înainte ca acesta să decidă asupra procurării unui pachet de ore. Dacă Studentul nu este eligibil pentru o lecție de probă gratuită, el poate achiziționa imediat un pachet de ore.

    • 7. După achiziționarea Pachetului de Lecții, Studentul va putea alege (înlocui) un Tutor dintre cele oferite de Website în ordinea priorității.

    • 8. Contractul de prestare a serviciilor educaționale între Tutore și Student se încheie din momentul în care Studentul acceptă oferta Tutorelui prin completarea aplicației utilizând funcționalitatea Site-ului disponibilă.

    • 9. Tutorul și Studentul primesc confirmarea încheierii Acordului privind furnizarea de servicii educaționale în Conturi proprii sub forma Lecției atribuite.

    • 10. Plata Lecțiilor se face de către Studenți folosind sistemul de pachete. Fiecare pachet de ore achiziționat de către Student este personal și distribuit unei singure persoane. Fiecare pachet de ore are un termen de valabilitate fixat.

    • 11. Administratorul declară că costul total al pachetului de ore este indicat pe site. Prețul indicat acolo la data achiziționării pachetului de către Student este obligatoriu pentru părți.

    • 12. Plata pentru Pachetele de ore comandate se face prin card bancar online pe Site.

    • 13. Condiția pentru începerea prestării serviciilor educaționale este plata integrală a Pachetului de ore în contul bancar al Administratorului.

    • 14. În cazul în care Studentul a ales un Pachet de ore și nu a efectuat plata, Studentul va primi o scrisoare de la Administrator prin e-mail cu informații despre lipsa plății cu o solicitare de a o face în termen de 3 zile cu posibilitatea anulării cererii în caz de neplată.

    • 15. Contractul cu Tutorul se încheie de către Student pe perioada valabilității pachetului de ore, adică pe durata prestării Serviciilor Educaționale, care acoperă Lecțiile conform orarului convenit în comun de Student și Tutor. Contractul cu Tutorul este prelungit în cazul achiziționării de către Student a unui nou Pachet de ore.

    • 16. Serviciile educaționale sunt furnizate de la distanță folosind Messenger, ceea ce permite protejarea securității și confidențialității conversațiilor.

    • 17. După încheierea Acordului privind furnizarea de servicii educaționale, Studentul și Tutorul convin asupra programului ulterior al Lecțiilor.

    • 18. Administratorul garantează disponibilitatea unui anumit număr de lecții ca parte a pachetului, ceea ce înseamnă că, dacă, din orice motiv fie al Tutorelui sau administratorului, o astfel de lecție poate avea loc la o altă dată, prin comun acord al părților, inclusiv cu alt Tutore, la fel prin acordul comun al părților.

    • 19. Studentul poate anula sau amâna Lecția pentru o altă dată decât cea specificată în programul de Lecții, în limita termenului de valabilitate al pachetului de ore, cu condiția ca Studentul să notifice Tutorul despre aceasta înainte de Lecția programată în perioada de timp specificată în Cont, la adresa: [email protected]. Nerespectarea condiției privind notificarea timpurie din vina Studentului va duce la faptul că Lecția va fi considerată finalizată.

    • 20. După expirarea perioadei de valabilitate a Pachetului de ore, Lecțiile care nu au fost susținute de către Student în timpul valabilității acestuia nu sunt supuse înlocuirii (mutării)sau schimbului cu alte servicii pe Site-ul web, iar costul lor nu este rambursabil.

  • VІІ. RECLAMAȚII

    • 1. Datoria Administratorului este de a furniza Studentului funcționalitatea Website-ului utilizat de acesta în conformitate cu prevederile Regulamentului. Administratorul este responsabil față de Student pentru buna funcționare a serviciului prezentat pe Site, în conformitate cu Regulamentul respectiv. Dacă Studentul descoperă că Administratorul încalcă Regulamentul, el are dreptul de a depune o reclamație prin poștă la următoarea adresă: Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Pae tn 25-47, 11414, Estonia sau prin e-mail la următoarea adresă de e-mail: [email protected]

    • 2. Reclamațiile privind Serviciile Educaționale sunt trimise prin intermediul Administratorului prin poșta obișnuită la adresa: Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Pae tn 25-47, 11414, Estonia sau prin e-mail la următoarea adresă de e-mail: [email protected]. Administratorul îl îndreaptă pe Tutor spre examinare Reclamației privind Serviciul Educațional.

    • 3. Plângerea trebuie să cuprindă detaliile persoanei care depune reclamația (nume, prenume, patronimicul, date de contact), precum și serviciul la care se referă reclamația, motivele acestea și conținutul.

    • 4. În cazul în care datele sau informațiile furnizate în reclamație nu permit acceptarea acesteia, Administratorul va cere Studentului să clarifice orice îndoieli sau să furnizeze informații suplimentare, dacă este necesar, pentru ca reclamația să fie acceptată.

    • 5. Administratorul și Tutorul sunt obligați să răspundă la reclamația depusă de Student în termen de 14 (paisprezece) zile de la data primirii acesteia de către Administrator sau de la primirea informațiilor suplimentare specificate la punctul 4 de mai sus.

    • 6. Administratorul oferă un răspuns la reclamație în formă electronică la adresa de e-mail dinspre care Tutorul a trimis reclamația către Administrator, sau la o altă adresă de e-mail specificată de persoana în reclamație sau o trimite prin poșta obișnuită la adresa specificată de Tutor, în cazul în care persoanele specificate în reclamație necesită trimiterea unui răspuns prin poștă la adresa de corespondență specificată în conținutul reclamație.

  • VIII. REZILIEREA ACORDULUI

    • 1. Studentul se poate retrage din Acordul privind furnizarea de servicii educaționale fără a explica motivele, prin depunerea unei cereri corespunzătoare pe parcursul a 14 (paisprezece) zile de la data întocmirii (achiziționarea primului Pachet de ore) sau din momentul prelungirii acestuia (achiziționarea următorului Pachet de ore). În acest scop, este suficient să trimiteți o declarație de reziliere a contractului la adresa de e-mail: [email protected].

    • 2. În cazul refuzului de către Student a Acordului privind furnizarea de servicii educaționale, Administratorul va restitui Studentului costul orelor de lecții nesusținute, în cel mult 14 (paisprezece) zile de la data primirii cererii de rambursare de la Student.

    • 3. Costul orelor neefectuate este supus rambursării prin transfer bancar în contul Studentului. Comisioanele percepute de instituția financiară care deservesc Studentul nu sunt compensate de către Administrator.

  • IX. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ASUPRA SITE-ULUI, PRECUM ȘI A CONȚINUTULUI ȘI MĂRCILE CONȚINUTE PE SITE-UL WEB

    • 1. Administratorul sau licențiatorii săi sunt proprietarii tuturor drepturilor de proprietate intelectuală, inclusiv drepturile personale de proprietate sau drepturile de autor, drepturile care decurg din înregistrarea mărcilor comerciale și alte drepturi de proprietate intelectuală („Drepturile de proprietate intelectuală”) privind site-ul web în ansamblu, precum și elementele sale individuale. Conținutul, textele, conceptele, fotografiile, graficele, logo-ul și marca comercială, sunete, animații și videoclipuri conținute pe site și plasarea acestora pe site și pe site-ul propriu-zis în ansamblu, materiale educaționale, postate pe site-ul site-ului, newsletter mesajele sunt protejate de drepturile de autor și alte legi privind proprietatea intelectuală („Conținut”).

    • 2. Utilizarea site-ului web (inclusiv conținutul acestuia) de către orice entitate juridică nu implică dobândirea niciunui drept asupra activelor necorporale, inclusiv, în special, drepturi de autor economice sau alte drepturi de proprietate intelectuală asupra conținutului. Studentul poate citi și utiliza acest conținut numai în scopul utilizării personale permise, așa cum este definit de prevederile legilor privind drepturile de autor și drepturile conexe.

    • 3. Dacă altceva nu se prevede în mod expres de Regulament sau de informațiile conținute pe site, toate mărcile comerciale, siglele și alte mărci postate pe site-ul web („Mărcile”) sunt protejate de lege. Consimțământul pentru utilizarea site-ului de către Student nu se echivalează cu permisiunea de a utiliza mărcile postate pe site. Orice utilizare a Mărcilor sau numelor similare este interzisă, cu excepția cazului în care Administratorul este de acord cu o astfel de utilizare în scris, sub sancțiunea nulității.

    • 4. Cu excepția conținutului care se încadrează în limitele permise de Regulament, Studenții nu au voie să copieze, să descarce, să distribuie, să publice, să modifice sau să utilizeze Conținutul sau părți ale acestuia, precum și toate drepturile de proprietate intelectuală pe orice site web sau rețea de calculatoare (inclusiv utilizarea oricărui mijloc de distribuție electronică) sau utilizarea conținutului în orice alt mod fără a obține acordul prealabil scris al Administratorului.

    • 5. Administratorul declară că, în cazul oricărei încălcări a drepturilor de proprietate intelectuală asupra conținutului sau mărcilor, sau asupra site-ului web în întregime sau a părților sale separate, va asigura cu strictețe respectarea drepturilor de proprietate intelectuală ale licențiatorilor săi legate de site-ul Web în cea mai mare măsură permisă de lege, inclusiv, în special, prin proceduri penale.

    • 6. În ceea ce privește orice informație, fotografii sau materiale pe care Studentul le furnizează Administratorului prin intermediul site-ului web, inclusiv, de exemplu, propria fotografie utilizată în profilul său, în momentul în care sunt furnizate aceste informații, fotografii sau materiale, astfel de studenți oferă Administratorul o licență gratuită, neexclusivă, de a utiliza acest conținut (în întregime și în orice parte) în întreaga lume în scopul de a posta, afișa, stoca pe site-ul web și oriunde pe Internet, inclusiv motoarele de căutare și site-urile de rețele sociale, în activitățile de marketing aferente Site-ului prin plasarea unui link către fotografie pe Internet - și prin site-uri externe și rețele de socializare, în perioada inițială de 5 (cinci) ani, însă, după 5 (cinci) ani, contractul se transformă în contract încheiat pe perioadă nedeterminată, iar Studentului i se va acorda dreptul de a rezilia licența acordată pentru o perioadă nedeterminată, cu o perioadă de preaviz de 2 ani (doi ani), cu dreptul de a acorda sublicențe de către Administrator în toate domeniile cunoscute de utilizare, în special:

      • a) înregistrarea, reproducerea, introducerea în memoria computerului și publicarea conținutului în așa fel încât oricine să-l poată accesa la alegere (inclusiv internetul, rețelele de telefonie mobilă și alte rețele de comunicații electronice, indiferent de numărul de emisiuni, solicitări și copii efectuate);
      • b) multiplicarea prin orice tehnică de imprimare.
    • 7. Studentul este de acord cu modificarea conținutului și utilizarea de către Administrator a drepturilor de autor derivate din opere și autorizează Administratorul să acorde consimțământul persoanelor terțe pentru exercitarea drepturilor de autor derivate pentru operele modificate. Administratorul poate folosi conținutul furnizat la discreția sa, inclusiv cu sau fără indicarea drepturilor de autor.

  • X. DATE PERSONALE PRELUCRATE DE ADMINISTRATOR

    • 1. Administratorul este operatorul (în sensul Articolului 4, Clauza 7 din Regulamentul 2016/679) al Datelor Personale furnizate de Student în legătură cu utilizarea Site-ului.

    • 2. Administratorul acordă o mare importanță protejării vieții private a Studenților și păstrării confidențialității datelor cu caracter personal și, de asemenea, declară că ia măsuri organizatorice și tehnice adecvate pentru a asigura prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv prevederile din Regulamentul 2016/679.

    • 3. Regulile detaliate pentru colectarea, prelucrarea și stocarea Datelor cu caracter personal de către Administrator sunt descrise în Politica de confidențialitate.

    • 4. Înainte de a utiliza site-ul web, și în special înainte de a furniza Administratorului orice date cu caracter personal folosind formularele electronice disponibile ca parte a site-ului web, studentul trebuie să se familiarizeze cu atenție cu prevederile Politicii de confidențialitate.

  • XI. DISPOZIȚII FINALE

    • 1. Orice comentarii sau întrebări referitoare la funcționarea Site-ului trebuie trimise prin e-mail la următoarea adresă de e-mail: [email protected]. Administratorul își rezervă dreptul de a nu răspunde la întrebările selectate, în special, în situația în care Administratorul a furnizat în prealabil clarificări cu privire la o problemă similară și le-a plasat în „Întrebări frecvente” sau într-o filă similară de pe Site/alte documente care conțin recomandări.

    • 2. Administratorul nu este parte al Acordurilor privind furnizarea de servicii educaționale încheiate între Tutore și Student și nu participă la furnizarea de servicii educaționale către Student.

    • 3. Administratorul are dreptul de a face modificări la Regulament în mod unilateral, pe motive determinate în mod independent de către Administrator. Aplicarea noii versiuni a Regulamentului este posibilă după informarea Studentului cu privire la modificări și furnizarea acestuia, în special prin publicarea pe Site și trimiterea la adresa de e-mail atribuită Contului de Student. Într-o astfel de situație, Studentul are dreptul de a rezilia Acordul privind furnizarea de servicii educaționale. Până la data încetării Acordului privind prestarea serviciilor educaționale se aplică Regulamentul valabil până la momentul notificării Studentului.

    • 4. Studentul are dreptul de a utiliza mijloace extrajudiciare de examinare a pretențiilor şi de satisfacere a pretențiilor.

    • 5. În conformitate cu Regulamentul UE Nr. 524/2013, vă informăm că Studentul are posibilitatea de a utiliza o metodă extrajudiciară de soluționare a litigiilor de consum în conformitate cu procedura online de soluționare a litigiilor elaborată de Comisia Europeană, disponibilă la adresa de e-mail: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EN

    • 6. În absența soluționării pe cale amiabilă a oricăror litigii dintre Student și Administrator, acestea pot fi sesizate în instanța generală.

    • 7. Dacă prin dispozițiile imperative legale nu se prevede alta, legea aplicabilă este legea Republicii Estonia. Alegerea legii Republicii Estonia nu privează Studentul de protecția care i-a fost acordată în baza prevederilor care nu pot fi excluse prin prezentul Regulament, conform legii care s-ar fi aplicat în lipsa alegerii de lege.

    • 8. Versiunea actuală a acestui Regulament este disponibilă pe site-ul web.

  • 17.09.2024