Politică de confidențialitate
1. Politică de confidențialitate este valabilă începând cu 12 august 2023. Prezenta Politică de Confidențialitate ("Politică") este valabilă începând cu data menționată mai sus. Upskills OU ("Compania", "Upskills OU", "Noi", etc.), care operează sub marca "Buki", se angajează să respecte și să protejeze confidențialitatea dumneavoastră (atât a utilizatorilor înregistrați ("Utilizatori") cât și a vizitatorilor neînregistrați ("Vizitatori")).
2. Această Politică se aplică oricărei persoane a căror date personale sunt colectate de către Companie prin intermediul serviciului online, precum și a altor persoane ale căror date personale sunt dezvăluite și procesate în conformitate cu legea, de către Upskills OU ("Persoanele vizate"). Această Politică descrie modul în care colectăm și utilizăm datele personale care ne sunt furnizate în timpul utilizării serviciului https://buki-meditatii.ro/ ("Serviciul").
3. Nu putem controla angajații și partenerii noștri contractuali, deci dacă vizitați un alt site web care este găzduit pe site-ul nostru, o altă persoană sau entitate poate colecta și utiliza datele dumneavoastră personale. Vă rugăm să consultați politica lor de confidențialitate înainte de a accepta termenii sau serviciile lor.
4. Vă rugăm să aveți grijă atunci când dezvăluiți datele dumneavoastră personale confidențiale (cum ar fi datele care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, convingerile religioase sau filozofice, apartenența la sindicate, precum și prelucrarea datelor genetice, starea de sănătate, viața sexuală sau orientarea sexuală) ("Informații confidențiale") altor Utilizatori și Vizitatori prin intermediul Serviciului! Puteți imprima o copie a prezentei Politici pentru uz personal.
Acționăm ca Operator de Date
5. Noi acționăm în calitate de operator de date, adică persoana juridică care stabilește scopurile și modalitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal ale Utilizatorilor și Vizitatorilor noștri pe site-ul nostru. Întrebări, comentarii și reclamații cu privire la practicile noastre referitoare la date pot fi trimise la următoarea adresă:
Upskills OU ( nr. înregistrare. № 14307305 )
Adresă: Tallinn, districtul Kesklinna, strada Tornimäe nr. 5, 10145, Estonia
Număr de telefon: +40332631220;
Adresă de email: [email protected];
Website: https://buki-meditatii.ro;
Director: Kyrylo Lazarev.
Informațiile pe care le putem solicita Utilizatorilor includ
6. Colectăm diferite categorii de date cu caracter personal pentru vizitatorii și utilizatorii Site-ului nostru.
Dacă ați vizitat Site-ul sau ați accesat un link către site cu orice scop sau fără un scop anume și nu ați completat formularul de înregistrare, deveniți imediat Vizitator.
7. Dacă doriți să beneficiați de servicii pe Site, trebuie să completați formularul de înregistrare și să obțineți statutul de Utilizator: fie ca repetitor (orice persoană fizică sau juridică ce a acceptat oferta contractuală și utilizează Site-ul în scopul obținerii de noi studenți pentru instruire privată și/sau comenzi pentru sarcini intelectuale punctuale („Repetitor”)), fie ca student (persoană fizică sau juridică ce utilizează Site-ul pentru a căuta, selecta și transmite datele către Repetitorul ales pentru lecții individuale plătite și/sau consultații („Student”)).
8. Informațiile colectate în timpul vizitării Serviciului nostru includ:
- Adresa IP;
- Browser-ul pe care-l folosești;
- Conexiunea la internet;
- Limba pe care o folosești;
- ID-urile dispozitivului.
9. Utilizăm aceste informații pentru a facilita funcționarea Serviciului nostru, pentru a-ți permite să utilizezi serviciile terților, pentru a îmbunătăți Serviciul nostru și pentru a răspunde la orice întrebări.
9. Informații pe care vă putem ruga să ni le furnizați în calitate de Utilizator, dacă sunteți:
A) Tutor:
- Date de contact (nume, prenume, număr de telefon, alți identificatori utilizați în aplicațiile de mesagerie, adresă de e-mail, sex, vârstă, adresă de domiciliu, adresa unde sunteți dispus să desfășurați lecțiile);
- Date demografice (data nașterii, informații despre educație, documente care confirmă obținerea diplomei de studii superioare și/sau calificarea pentru serviciile promovate, tipul și natura serviciilor pe care le oferiți, numărul de studenți (comenzi), costul serviciilor prestate, datele companiei și/sau alte date de identificare ale persoanei juridice, dacă există);
- Date de profil (nume de utilizator și parolă, informații despre lecții și materiale publicate, alte date de profil furnizate la înregistrare, inclusiv fotografie, data nașterii);
- Informații de plată (număr, termen de valabilitate și tip card, adresă pentru emiterea facturilor, număr TVA, număr companie sau registru);
- Date tehnice (adresă IP);
- Înregistrări ale conversațiilor dintre Tutor și reprezentantul nostru (așa cum este descris mai jos);
- Înregistrări audio și video ale lecțiilor cu participarea Tutorului și a Studentului;
- Copii ale documentelor (inclusiv copii digitale) care confirmă identitatea, iar datele din aceste documente (inclusiv datele din pașaport).
B) Elev:
- Nume (prenume și nume de familie);
- Număr de telefon;
- Data nașterii;
- Adresa de domiciliu;
- Adresă de e-mail;
- Nivel de educație;
- Numărul estimat de lecții pe săptămână;
- Durata estimată a unei lecții;
- Alte date pe care ni le puteți dezvălui prin mijloace de comunicare, cum ar fi: telefon, e-mail, formular de solicitare etc.;
- Înregistrări ale lecțiilor desfășurate (pentru evaluarea și îmbunătățirea calității acestora).
10. Nu sunteți obligați să completați datele menționate mai sus. Totuși, profilul vă oferă posibilitatea de a utiliza mai eficient serviciile site-ului nostru, inclusiv posibilitatea de a alege un tutor pentru student sau de a atribui un student unui tutor.
11. Considerăm informațiile drept date veridice despre dumneavoastră. Folosim aceste date pentru a vă identifica și pentru a vă confirma identitatea, precum și pentru a facilita comunicarea privind alegerea tutorilor.
12. Nu folosim dispozitive automatizate pentru luarea deciziilor sau programe software, inclusiv cele care se bazează pe toate datele agregate.
Cum utilizăm datele cu caracter personal
Scopurile noastre
13. Site-ul nostru furnizează servicii informaționale și alte servicii, conform Termenilor și Condițiilor. Pentru prestarea acestora, prelucrăm datele dvs. cu caracter personal.
14. Așa cum am menționat în secțiunea „Datele pe care le colectăm”, vă vom utiliza datele cu caracter personal în următoarele scopuri:
A) DATE OBȚINUTE DE LA TUTORE:
- Furnizarea de servicii informaționale privind selectarea studenților și promovarea profilului personal al Tutorelui și a serviciilor acestuia;
- Desfășurarea activității Platformei și îmbunătățirea acesteia;
- Trimiterea solicitărilor confirmate și a noilor comenzi;
- Înregistrarea drepturilor la asistență tehnică (dacă este cazul) sau a altor beneficii disponibile utilizatorilor înregistrați;
- Răspuns la cererile și plângerile transmise serviciului de asistență pentru consumatori;
- Administrarea conturilor (efectuarea/plata sumelor);
- Trimiterea răspunsurilor la cererile de informații despre servicii;
- Avertizarea, prevenirea sau luarea de măsuri împotriva activităților ilegale și/sau a încălcării condițiilor de utilizare a Site-ului;
- Verificarea identității Tutorelui în conformitate cu informațiile și documentele furnizate de acesta.
B) DATE OBȚINUTE DE LA ELEV:
- Furnizarea de servicii informaționale legate de selectarea unui tutore;
- Implementarea funcționalităților Platformei și îmbunătățirea acesteia;
- Trimiterea informațiilor suplimentare privind comanda;
- Trimiterea răspunsurilor la cererile de informații despre servicii;
- Încasarea plăților și efectuarea rambursărilor;
- Avertizarea, prevenirea sau luarea de măsuri împotriva activităților ilegale și/sau a încălcării regulilor de utilizare a Site-ului pentru studenți.
15. Utilizatorul este de acord că lecțiile la care participă sunt înregistrate (audio și/sau video) în scopul îmbunătățirii calității serviciilor și pot fi transmise unor terțe părți pentru procesare.
Utilizatorul garantează că informațiile comunicate de acesta în cadrul lecțiilor nu privesc viața sa personală.
16. Pe Website, Utilizatorului i se poate solicita un acord separat pentru prelucrarea înregistrărilor video ale lecțiilor prin anonimizarea acestora și utilizarea de către Administrator a materialelor anonimizate obținute din aceste înregistrări. Anonimizarea unei înregistrări video de lecție reprezintă procesul prin care aceasta este adusă într-o formă ce elimină definitiv toate elementele de identificare ale Utilizatorului și ale altor persoane. Materialele anonimizate, obținute din înregistrările video ale lecțiilor, nu conțin informații personale sau alte date care ar putea identifica Utilizatorul și, în sensul legislației aplicabile privind protecția datelor, nu constituie date cu caracter personal. Materialele agregate (anonimizate), create din înregistrările video ale lecțiilor, pot fi utilizate de Administrator sau transmise terților pentru participare la proiecte sociale, cercetări (de exemplu, în domeniul lingvisticii și științelor cognitive), utilizare în educație (precum crearea de modele AI pentru tutoriat), construirea de baze sintetice de date, instruirea modelelor de inteligență artificială sau de învățare automată, analiză de conținut, generarea de materiale educaționale etc.
Cookie-uri și tehnologii terțe
17. Un cookie este o mică cantitate de date trimise de către un server web pentru a fi stocată pe dispozitivul tău. Cookie-urile pot conține un identificator unic și, de obicei, sunt folosite pentru a îmbunătăți experiența de navigare pe internet. De exemplu, prin intermediul cookie-urilor poți accesa rapid paginile web pe care le-ai vizitat anterior, să îți configurezi opțiunile unice în meniul "Setări", precum și să urmărești paginile web vizitate pentru a colecta informații precise despre navigarea ta și preferințele tale, astfel încât proprietarii site-urilor să poată analiza aceste informații și să îți ofere servicii mai bune și anunțuri personalizate în viitor.
Puteți afla mai multe despre cookie-urile pe care le folosim aici: Politica privind cookie-urile
Prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing
18. În cazul în care sunteți de acord să primiți mesaje de marketing de la noi, vom prelucra datele dvs. personale pentru a vă trimite comunicări de marketing în conformitate cu preferințele dvs.
19. Baza legală pe care prelucrăm datele dvs. personale în scopuri de marketing este consimțământul dvs. Nu sunteți obligat(ă) să ne furnizați datele dvs. personale în scopuri de marketing și puteți să vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs. personale în orice moment, contactându-ne la adresa [email protected], la numărul de telefon sau prin formularul online în legătură cu orice comunicare de marketing pe care o primiți de la noi.
Dacă decideți să vă retrageți consimțământul, acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării datelor dvs. personale de către noi până la momentul retragerii consimțământului.
Dezvăluirea informațiilor dvs. personale
20. Vă garantăm că vom include întotdeauna mijloace de control și garanții prevăzute de această Politică în contractele și acordurile pe care le încheiem cu partenerii și subcontractanții noștri, cărora le oferim acces la datele dvs. personale.
Temeiuri pentru prelucrare
21. Promitem că vom utiliza datele personale obținute de la dvs. sau în numele dvs. într-un mod care să nu restricționeze drepturile și libertățile dvs.
22. Cu toate acestea, trebuie să respectăm cerințele Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR) (denumit în continuare – Legea) cu privire la temeiurile legale pentru prelucrare. Legea ne permite să colectăm și să prelucrăm datele dvs. personale pe baza legală după cum urmează:
Prelucrarea necesară pentru a vă furniza Servicii și funcționalități disponibile prin intermediul Site-ului nostru
23. Pentru atingerea acestui scop, este posibil să avem nevoie de informații despre contul dvs.
Prelucrarea necesară pentru îndeplinirea obligațiilor noastre legale
24. Legea, precum și alte acte normative aplicabile, în funcție de relațiile dintre dvs. și compania noastră, pot influența:
- volumul datelor personale pe care le colectăm;
- modalitățile prin care prelucrăm datele dvs. personale;
- posibilitatea noastră de a păstra confidențialitatea datelor dvs. și de a preveni divulgarea acestora;
- durata planificată de stocare, etc.
25. Dacă prelucrarea este necesară pentru protejarea intereselor vitale ale persoanelor sau pentru politica de stat, nu putem refuza furnizarea copiilor datelor dvs. personale pe care le-am colectat sau la care putem avea acces în limitele funcționalităților Site-ului, către autorități și organe de aplicare a legii, în cazul în care primim o cerere sau o dispoziție legală.
26. De asemenea, putem fi obligați să furnizăm informații agregate organelor de statistică de stat sau arhivelor de stat.
Prelucrare necesară pentru protejarea intereselor legitime ale noastre sau ale terților
27. Putem utiliza datele personale pe care le colectăm și le prelucrăm (inclusiv pe ale dvs.) pentru a menține și îmbunătăți securitatea și protecția utilizatorilor noștri (de exemplu, utilizăm fișiere cookie pentru a preveni utilizarea frauduloasă a conturilor), pentru administrarea sau dezvoltarea afacerii noastre (controlul calității, raportare consolidată, servicii pentru clienți), pentru transferul activelor companiei etc.
28. În plus, putem informa poliția sau alte autorități competente și organe de aplicare a legii despre orice cazuri de fraudă, amenințări la adresa utilizatorilor sau orice alte activități ilegale conform legislației aplicabile, sau despre comportamente suspecte ori acțiuni desfășurate în numele contului dvs.
În baza consimțământului dvs.
29. Pentru unele dintre scopurile enumerate mai sus, ne bazăm pe consimțământul dvs. atunci când utilizăm datele dvs. personale (de exemplu, experiența dvs. de interacțiune cu Site-ul nostru, informațiile pe care le obținem prin fișiere cookie) pentru optimizarea și îmbunătățirea funcționării Site-ului, dezvoltarea de noi funcționalități și servicii (inclusiv atunci când sunt colectate ca parte a datelor agregate), precum și pentru a vă furniza materiale de marketing relevante, dacă setările dispozitivului sau browserului dvs. permit personalizarea și confidențialitatea.
Vârsta dvs.
30. Pentru a utiliza Serviciile noastre, trebuie să aveți cel puțin șaisprezece (16) ani dacă sunteți student, sau optsprezece (18) ani dacă sunteți tutor. În general, nu furnizăm servicii persoanelor care nu au împlinit această vârstă minimă. Prin urmare, nu prelucrăm datele lor personale. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a utiliza orice mijloace și metode pentru a preveni exploatarea copiilor și vom informa imediat autoritățile competente și organele de aplicare a legii despre astfel de cazuri, inclusiv datele personale legate de activități pe care le considerăm suspecte și care pot ridica îngrijorări cu privire la legătura cu fapte ce încalcă legislația aplicabilă.
31. Considerăm că Persoanele care utilizează Site-ul nostru și au acces la acesta au împlinit cel puțin șaisprezece (16) ani (dacă sunt studenți) sau optsprezece (18) ani (dacă sunt tutori) și că acceptă în mod liber drepturile și obligațiile privind furnizarea Serviciilor și utilizarea Site-ului, precum și colectarea și prelucrarea datelor personale în baza consimțământului lor, în scopurile menționate în această Politică.
32. Dacă știți că noi prelucrăm datele personale ale unui Student care nu a împlinit șaisprezece (16) ani sau ale unui Tutor care nu a împlinit optsprezece (18) ani, vă rugăm să ne informați trimițând un e-mail la adresa [email protected].
Păstrarea datelor personale
33. Vom păstra și prelucra datele dvs. personale atât timp cât contul dvs. rămâne activ sau atât timp cât este necesar pentru a vă furniza Serviciile către Utilizatorii noștri. Dacă contul dvs. nu mai este activ, datele personale nu vor fi păstrate mai mult de un (1) an de la ultima activare.
34. După încheierea perioadei de stocare menționate, trebuie să ștergem datele dvs. personale, cu excepția cazului în care păstrarea lor este justificată de obligații legale sau de interesul legitim al companiei noastre (de exemplu, dacă contul dvs. a fost suspendat sau suspectat de participare la scheme frauduloase, conform legislației aplicabile).
35. Dacă am prelucrat datele dvs. personale pentru a vă trimite comunicări de marketing în baza consimțământului dvs., putem să vă contactăm cel puțin o dată la douăsprezece (12) luni pentru a confirma că sunteți încă de acord să primiți aceste mesaje. Dacă ne comunicați că nu mai doriți să primiți astfel de notificări, datele dvs. personale vor fi șterse din lista noastră.
36. Putem obține acces la înregistrările conversațiilor dintre tutor și student sau dintre tutor/student și reprezentantul nostru, pe o perioadă de 6 luni după eveniment. Vă rugăm să rețineți că procesorul nostru Binotel este responsabil de colectarea și stocarea acestor date, aplicând măsuri tehnice și organizaționale corespunzătoare pentru securitate.
37. Ștergerea contului dvs. va duce automat la ștergerea datelor dvs., dacă păstrarea acestora nu este justificată de obligații legale sau de interesul legitim al companiei noastre (de exemplu, dacă contul dvs. a fost suspendat anterior sau suspectat de participare la scheme frauduloase, încălcări ale legislației etc.).
38. De asemenea, puteți șterge contul dvs. în secțiunea de setări corespunzătoare sau puteți solicita ștergerea profilului dvs. în orice moment, trimițând o cerere prin e-mail la [email protected]. La primirea cererii dvs., vom șterge contul în termen de treizeci (30) de zile. Uneori însă, este posibil să nu putem șterge contul și datele personale asociate (de exemplu, în cazul unui litigiu nerezolvat sau al unei investigații judiciare în curs), în special dacă suntem obligați de lege să păstrăm aceste date în legătură cu suspiciuni de infracțiuni sau alte încălcări ale legislației (de exemplu, fraudă, comportament periculos, amenințări la siguranță etc.). După soluționarea litigiului, finalizarea unei proceduri penale sau administrative sau după stabilirea faptului că suspiciunea nu este întemeiată, vom șterge contul și informațiile personale asociate.
Autorități de stat, autorități executive, instanțe
39. Putem fi obligați legal să dezvăluim datele dvs. personale unei autorități competente de stat, unei autorități executive sau unei instanțe, dacă primim de la acestea o cerere oficială obligatorie în acest sens.
40. După cum v-am avertizat anterior, putem acționa și din proprie inițiativă și să ne adresăm unei autorități competente în cazul în care suspectăm o încălcare a legii legată de contul dvs. sau de persoana dvs., prin intermediul site-ului nostru.
Acordul dvs.
41. Vă vom informa cu privire la scopul și amploarea dezvăluirii informațiilor și vă vom solicita acordul, în cazul în care datele dvs. personale ar urma să fie transmise unei terțe părți care nu este menționată în această Politică.
Dreptul de retragere a consimțământului
42. Legea vă acordă dreptul de a vă retrage consimțământul privind prelucrarea datelor dvs. personale.
44. Puteți exercita acest drept în orice moment, când doriți. Rețineți că retragerea consimțământului nu înseamnă că prelucrarea datelor efectuată până la momentul retragerii este considerată ilegală.
43. Vă puteți retrage consimțământul prin ștergerea contului dvs., trimițându-ne o notificare prin e-mail la [email protected] sau prin intermediul formularului online de retragere. Înainte de a vă retrage consimțământul, vă rugăm să luați în considerare posibilele consecințe care pot apărea ca urmare a acestei retrageri.
44. Vom face tot posibilul pentru a vă confirma retragerea consimțământului în termen de șaptezeci și două (72) de ore de la primirea solicitării dvs.
Transfer transfrontalier de date
45. Sediul nostru se află în Estonia. Depunem toate eforturile pentru a proteja datele încredințate de accesul neautorizat. Sunt aplicate proceduri precum un sistem complex de autorizare a accesului și măsuri tehnice de securitate, care sunt revizuite și adaptate periodic la progresul tehnologic. Transmiterea sigură a datelor utilizatorilor se realizează prin criptare SSL, ceea ce asigură o protecție fiabilă a datelor.
46. Următoarele companii pot avea acces la anumite date:
| NUME | GOOL | ŢARĂ | Politica de confidențialitate |
| Digital Ocean LLC. | Gazduirea platformelor, stocarea bazelor de date și furnizarea infrastructurii aferente pentru prelucrarea informațiilor. | Statele Unite ale Americii | https://www.digitalocean.com/legal/privacy-policy/ |
| Zadarma Project, Inc. | Cloud PBX care oferă numere de telefon virtuale. | Statele Unite ale Americii | https://zadarma.com/en/legal/privacy-policy/ |
| Google, Inc. | Google oferă instrumente de e-mail și de afaceri, servicii de platformă cloud și software de analiză și un widget de autorizare. | Statele Unite ale Americii | https://policies.google.com/privacy?hl=en-US |
| Meta Platforms, Inc. | Meta Platforms oferă servicii de generare de clienți potențiali, publicitate, widget-uri, comentarii, widget de asistență și widget de autorizare. | Statele Unite ale Americii | https://www.facebook.com/privacy/policy/?entry_point=about_fb |
| LinkedIn, Inc. | Servicii pentru atragerea de potențiali clienți și tutori. | Statele Unite ale Americii | https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy |
| Retention Yes Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością | Gestionarea e-mailurilor în masă | Polonia | esputnik.com/uk/polityka-konfidenczijnosti |
| Gms AG | SMS-uri în masă și gestionarea mesajelor în mesagerie | Elveţia | gms.net/privacy-notice |
| Vercom S.A. | Gestionarea SMS-urilor în masă | Polonia | https://serwersms.pl/ |
| Ppg digital Sp. z o.o. | Servicii de validare a adresei de e-mail | Polonia | http://www.bulkemailverifier.com/privacy-policy.html |
| Zoom Communications, Inc | Oferirea utilizatorilor acces la serviciul Zoom | Statele Unite ale Americii | http://www.zoom.com/en/trust/privacy/privacy-statement/?ampDeviceId=cfa8f983-74a6-4d6b-865a-226dcfbe0ea4&SessionId=1741960008627 |
| Wix.com, Inc | Servicii pentru colectarea și gestionarea datelor de contact ale utilizatorilor | Statele Unite ale Americii | http://www.wix.com/about/privacy |
| Sendpulse, Inc. | Gestionarea e-mailurilor în masă | Statele Unite ale Americii | https://sendpulse.com/legal/pp |
| Wise Europe SA | Servicii de procesare a plăților | Belgia | http://wise.com/gb/legal/privacy-notice-personal-en |
| Payoneer Inc. | Servicii de procesare a plăților | Statele Unite ale Americii | www.payoneer.com/legal/privacy-policy/ |
| DBR Security Ltd (Any Money) | Servicii de procesare a plăților | Marea Britanie | https://info.any.money/en/documents/privacy |
| Revolut Bank UAB | Servicii de procesare a plăților | Lituania | http://www.revolut.com/ru-EE/legal/privacy/ |
47. Putem de asemenea să folosim sprijinul unor specialiști calificați în îndeplinirea sarcinilor pentru îmbunătățirea serviciilor și a site-ului nostru, precum și a altor subcontractori independenți, de exemplu IT-specialiști, contabili, auditori, juriști etc., cu condiția implementării tuturor garanțiilor necesare.
48. Pentru a asigura un nivel adecvat de protecție aplicăm Clauze Contractuale Standard și am semnat Acorduri privind prelucrarea datelor în relația cu subcontractorii implicați, care sunt obligați să păstreze cel puțin același nivel de protecție a datelor cu caracter personal pe care îl impune legislația aplicabilă pentru noi.
49. Prelucrăm și stocăm datele cu caracter personal utilizând soluțiile tehnice oferite de Digital Ocean LLC și Google Inc.. Politicile lor de securitate a datelor pot fi consultate aici:
https://www.digitalocean.com/legal/privacy-policy/
https://policies.google.com/privacy?hl=uk-US
50. Dacă este necesar să transferăm date cu caracter personal către SUA, verificăm dacă organizația căreia îi sunt transferate datele este înregistrată în cadrul Data Privacy Framework (DPF) al Departamentului de Comerț al SUA. Pentru a putea asigura acest lucru, companiile trebuie să dețină o politică de confidențialitate conformă cu Principiile de Confidențialitate (de exemplu, privind utilizarea, stocarea și transferul ulterior al datelor personale) în conformitate cu un set strict de reguli de protecție a datelor. Protecția datelor cu caracter personal se aplică indiferent dacă datele aparțin unei persoane din Ucraina sau unui rezident al altui stat. Noi transferăm datele dvs. personale către organizații din SUA doar în cazul în care aceste organizații sunt înregistrate în Data Privacy Framework (DPF).
51. Putem, de asemenea, să beneficiem de suportul specialiștilor instruiți în efectuarea sarcinilor pentru a îmbunătăți serviciile și site-ul nostru, precum și de alți executori independenți, cum ar fi specialiștii IT, contabilii, auditorii, avocații, etc., cu condiția să se introducă toate măsurile de securitate adecvate.
56. Pentru a asigura un nivel corespunzător de protecție, am implementat Clauzele Standard Model și încheiat Acorduri de Procesare a Datelor cu părțile interesate, astfel încât acestea să fie obligate să mențină cel puțin același nivel de protecție a datelor cu caracter personal, așa cum este cerut de legea noastră.
52. Procesăm și stocăm date cu caracter personal pe baza deciziilor tehnice ale Digital Ocean LLC și Google Inc. Conformitatea cu securitatea datelor poate fi verificată aici:
https://www.digitalocean.com/legal/privacy-policy/;
https://policies.google.com/privacy?hl=en-US.
53. Dacă este necesar să se transmită date cu caracter personal din UE către organizații din Statele Unite, trebuie verificat dacă organizația către care sunt transmise datele cu caracter personal este înregistrată în cadrul EU–US Data Privacy Framework al Departamentului de Comerț al SUA. Pentru a putea fi certificate, companiile trebuie să aibă o politică de confidențialitate în conformitate cu Principiile EU–US Data Privacy Framework, cum ar fi utilizarea, stocarea și transmiterea ulterioară a datelor cu caracter personal în conformitate cu un set solid de reguli și măsuri de protecție a datelor. Protecția datelor cu caracter personal se aplică indiferent dacă datele cu caracter personal se referă la un rezident al UE sau nu. Transmitem datele tale cu caracter personal organizațiilor din SUA numai atunci când aceste organizații sunt înregistrate în EU–US Data Privacy Framework.
Drepturile dumneavoastră
Drepturi conform Legii României „Cu privire la protecția datelor cu caracter personal”
54. Legea vă acordă o serie de drepturi pe care le puteți folosi pentru protejarea datelor dumneavoastră personale. Lista drepturilor protejate prin Lege este următoarea:
dreptul de acces (adică puteți să ne solicitați să vă trimitem o copie a datelor colectate despre dumneavoastră);
dreptul de rectificare (adică puteți să ne cereți să corectăm datele învechite sau incorecte, ori să completăm datele lipsă sau incomplete);
dreptul de ștergere (adică puteți să solicitați ștergerea datelor dumneavoastră personale pe care le stocăm, în condițiile în care Legea ne permite să facem acest lucru);
dreptul de restricționare a prelucrării (dacă prelucrarea poate fi restricționată conform Legii);
dreptul de a nu vă da consimțământul pentru prelucrare (dacă Legea vă oferă dreptul de a obiecta față de anumite tipuri de prelucrare sau în anumite situații);
dreptul la portabilitatea datelor (adică puteți să ne cereți să transferăm o copie a datelor dumneavoastră către o altă organizație sau către dumneavoastră, în condițiile în care acest lucru este permis de Lege).
55. Rețineți că nu percepem nicio taxă pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră garantate prin Lege (cu excepția cazului în care primim cereri repetate fără o justificare clară privind necesitatea furnizării unor astfel de informații pe perioade scurte de timp; în acest caz, putem percepe o taxă rezonabilă pentru a compensa costurile generate de caracterul repetitiv și excesiv al solicitărilor).
De obicei, facem tot posibilul să vă răspundem cât mai repede posibil pe durata unei perioade justificate, ținând cont de complexitatea solicitării. Totuși, dacă procesăm un număr mare de cereri, răspunsul nostru poate dura mai mult decât ați anticipat.
56. Puteți să ne trimiteți solicitarea dumneavoastră prin [email protected] sau la numărul de telefon +40332631220.
57. Vă rugăm să vă asigurați că solicitarea conține următoarele detalii:
- numele dumneavoastră;
- informații de contact;
- dreptul pe care doriți să îl exercitați și unde este specificat acesta;
- datele dumneavoastră personale aflate în prelucrarea noastră;
- motivul / justificarea unei astfel de solicitări.
58. Putem să vă cerem să furnizați informații suplimentare pentru a confirma identitatea dumneavoastră sau a persoanei care acționează ca reprezentant legal în numele dumneavoastră.
Depunerea unei plângeri
59. Dacă sunteți convins(ă) că, în vreun fel, vă încălcăm drepturile asupra datelor personale garantate de GDPR, puteți depune o plângere la autoritatea de supraveghere competentă.
Inspectoratul Estonian pentru Protecția Datelor
Str. Tatari, 39, 10134 Tallinn [39 Tatari St., 10134 Tallinn]
(372) 627 4135
E-mail: info[a]aki.ee
https://www.aki.ee/en/contacts
Vă rugăm mai întâi să ne împărtășiți direct problemele dumneavoastră. Puteți folosi următoarele canale pentru a ne transmite solicitările:
email: [email protected]
numărul de telefon +40332631220.
Actualizarea Politicii de Confidențialitate
60. Putem actualiza periodic această Politică.
61. Ne rezervăm dreptul de a modifica Politica de Confidențialitate (la discreția noastră și în orice moment). Dacă vom aduce modificări semnificative, vă vom informa despre acestea pe site-ul nostru web sau prin alte mijloace, cum ar fi e-mailul, înainte ca acestea să intre în vigoare. Vă încurajăm să revizuiți periodic această Politică pentru a fi la curent cu ultimele informații despre practicile noastre de confidențialitate.
62. Dacă, în urma acestor modificări, doriți să schimbați modul în care permitem utilizarea datelor dumneavoastră personale, puteți face acest lucru actualizând profilul personal sau trimițând o solicitare la adresa [email protected]
26.11.2025